Velg forsikringen det gjelder fra listen under for å finne riktig fremgangsmåte og kontaktinformasjon.
Skademeldingen skal sendes inn elektronisk via Tryg Forsikring sin nettside. Du kan også kontakte Tryg på tlf: 55 17 26 69 om du har problemer ved melding av saken.
I et nødstilfelle, når du trenger hurtig hjelp/informasjon, kan du kontakte Tryg Alarm på telefon +47 55 17 10 01. Telefonen er betjent hele døgnet året rundt. Dette nummeret er til bruk for deg som er på reise.
Skademeldingen sendes inn elektronisk via Tryg Forsikring sin nettside. Nye saker kan også meldes inn på telefon. Tryg Forsikrings skadeavdelinger i Norge kan kontaktes på telefon 55 17 26 69.
Er du usikker på hvilket skjema du skal bruke, ta kontakt med forsikringskontoret på telefon.
Ring Tryg Behandlingsservice på 55 17 16 85.
Kontakt forsikringskontoret på tlf 23 11 35 75 for å melde skaden, eller send en e-post til post@forsikring.sjooff.no for å få tilsendt skjema.
Har du innboforsikring inkludert i medlemskapet, se lofavor.no.
Har du kjøpt innboforsikring selv, gjennom Sjøoffiserenes forsikringskontor, sender du skademeldingen elektronisk via Tryg Forsikring sin nettside. Du kan også kontakte Tryg på tlf: 55 17 26 69 om du har problemer ved melding av saken.
Spørsmål og svar
Når et forsikringstilfelle er inntruffet er det viktig å melde dette til forsikringsselskapet uten ugrunnet opphold, og senest innen ett år. Hvis du ikke overholder meldefristen, risikerer du at retten til erstatning bortfaller. Ta kontakt om du har spørsmål.
Dette er et samleutrykk for alle krav som skal meldes til forsikringsselskapet.
Avtalenummeret står på ditt forsikringsbevis. Dette finner du ved å logge inn.
Melder du skade elektronisk vil skjemaene etterspørre nødvendig dokumentasjon automatisk. Har du ikke det tilgjengelig kan du avslutte skademeldingen og logge inn og fortsette på et senere tidspunkt.
Er du usikker anbefaler vi at du melder det som har skjedd til forsikringsselskapet. Da får du en konkret vurdering av din sak av en skadebehandler.